BARBARZYŃCA Powiadają, że kiedy świat był jeszcze bardzo młody, plemiona z Północnych Stepów obarczono świętym zadaniem. Gdzieś w głębi wielkiej góry zwanej Arreat leży źródło wielkiej mocy, kluczowe dla istnienia całej ludzkości. Plemiona Barbarzyńców służą jako strażnicy tego skarbu, a przestrzeganie tego świętego obowiązku ukształtowało ich drogę życia. Ten przesiąknięty tajemnicami i tradycjami naród nazywa samych siebie "Dziećmi Bul-Kathosa", potężnego, starożytnego króla. Aby skuteczniej chronić swe ziemie przed najazdami obcych, przyjęli oni koczowniczy tryb życia, cały czas przemieszczając się w granicach Stepów i utrzymując jedynie kilka stałych siedzib. Odizolowawszy się od świata zewnętrznego, nie korzystają z magii ani żadnych skomplikowanych technik, gdyż uważają, że mogłoby to osłabić determinację budowaną przez tak wiele lat.
| |
Ten przesiąknięty tajemnicami i tradycjami naród nazywa samych siebie "Dziećmi Bul-Kathosa", potężnego, starożytnego króla. Aby skuteczniej chronić swe ziemie przed najazdami obcych, przyjęli oni koczowniczy tryb życia, cały czas przemieszczając się w granicach Stepów i utrzymując jedynie kilka stałych siedzib. Odizolowawszy się od świata zewnętrznego, nie korzystają z magii ani żadnych skomplikowanych technik, gdyż uważają, że mogłoby to osłabić determinację budowaną przez tak wiele lat. Dzieci Bul-Kathosa nauczyły się żyć w zgodzie z naturą i ujarzmiać jej pierwotne siły. Z tego właśnie powodu, w połączeniu z wolnością od pułapek obcych krain, w Zachodnich Królestwach nazywa się ich "Barbarzyńcami". Epitet ten zaprzecza jednak bogatej kulturze i duchowej historii tego narodu. Nieliczni ludzie handlują z tym interesującym narodem, lecz tylko przy granicach ich ziem. Nikomu bowiem nie wolno wtargnąć na obszary otaczające Górę Arreat, a wojownicy z plemion północy szybko rozprawiają się z intruzami. Każda próba podboju spotkała się z zawziętym i skutecznym oporem. Zapiski na temat jednej z bitew mówią o hordzie Barbarzyńców, która pojawiła się dosłownie znikąd. Wyjący koczownicy rzucili się na najeźdźców niczym górski wicher. Na ich ciałach widniały tajemnicze wzory. Połowa armii intruzów rzuciła broń i uciekła, reszta natomiast doświadczyła zaciekłości ludzi Północy. Żaden z zaprawionych w bojach intruzów nie spotkał się dotąd z taką zawziętością. Nikt nie prosił o łaskę i nikt nie brał jeńców, ale gdy rogi najeźdźców zagrały sygnał do odwrotu, nikt ich nie ścigał... przynajmniej nikt, kogo można by zauważyć. Co ciekawe, gdy rozeszły się wieści o powrocie Diablo, widziano niewielkie grupy Barbarzyńców wędrujące przez krainy poza granicami Stepów. Szykowali się oni do wojny i poszukiwali świeżych informacji na temat Mrocznej Trójcy.
|
Regeneracja Życia i Many:
Napoje leczące | Liczba odrodzonych punktów życia | Mniejsza Mikstura Leczenia (Minor Healing Potion) | 60 | Lekka Mikstura Leczenia (Light Healing Potion) | 120 | Mikstura Leczenia (Healing Potion) | 200 | Większa Mikstura Leczenia (Greater Healing Potion) | 360 | Super Mikstura Leczenia (Super Healing Potion) | 640 |
| Napoje many | Liczba odrodzonych punktów many | Mniejsza Mikstura Many (Minor Mana Potion) | 20 | Lekka Mikstura Many (Light Mana Potion) | 40 | Mikstura Many (Mana Potion) | 80 | Większa Mikstura Many (Greater Mana Potion) | 150 | Super Mikstura Many (Super Mana Potion) | 250 |
|
Znani ze swej straszliwej sprawności bojowej i aroganckiego zachowania, Barbarzyńcy są zawsze gotowi do walki. Wychowani w surowych warunkach, posiadają niesamowitą siłę i specjalizują się w walce wręcz. Swoją siłę czerpią głównie z intensywnych ćwiczeń fizycznych, ale korzystają także z pierwotnych energii otaczającego ich świata.
|