qesty
info. diablo 2 > qesty
QUESTY

Questy budują cały scenariusz w Diablo II. Ich liczba wynosi 27, czyli po 6 na Akt I, II i III i V oraz 3 na Akt IV. W każdym Akcie jest jedno główne zadanie, które wykonać będziemy musieli aby przejść do następnego aktu.
Bardzo ważną rzeczą jest to, że wszystkie zadania są dostępne zarówno w wersji "single player", jak i "multi", co oznacza między innymi, że rozgrywka na BN będzie znacznie urozmaicona. Należy na koniec zaznaczyć, że questy są znacznie trudniejsze i skomplikowane niż w Diablo , a większość z nich łączy się ze scenariuszem.
Za wykonanie danego Questu otrzymamy różnorakie nagrody, poczynając od złota, poprzez drogocenne kamienia, magiczne bronie i przedmioty. Jeśli chcesz dowiedzieć się czegoś o mieszkańcach miast, zlecających nam zadania, to zajrzyj do działu NPC.

AKT I (Bractwo Niewidzącego Oka)
Zaraz na początku samotnie przybywasz do Obozowiska Sióstr Niewidzącego Oka, jego członkinią była Łuczniczka z części pierwszej. Jest tutaj coś dziwnego, czujesz to...
Wchodzisz do małej osady i wysłuchujesz historii spanikowanych ludzi, którzy przekrzykują się nawzajem. Uspokajasz ich w efekcie udaje Ci się dowiedzieć całej prawdy. Potężny klasztor, który był niegdyś siedzibą Zakonu teraz dostał się pod władzę jakiejś piekielnej istoty, którą tutejsi ludzie zwą Andariel. Większość sióstr stowarzyszenia jest teraz pod jej wpływem. Garstce ludzi udało się uciec i założyć tą wioskę, w której teraz jesteś.
Gdy patrzysz na posępny klasztor, nad którym krążą czarne ptaszyska, ogarnia Cię lęk, a jednocześnie świadomość, że jest tam ktoś-coś, co przygląda się Tobie, patrzy na Ciebie i obserwuje...

Siedlisko Zła
Lokacja:
Zadanie:
Zleceniodawca:
Nagroda:
Krwawe Wrzozowisko
Zabić wszystkie napotkane potwory
Akara
Jeden punkt do umiejętności
Siedlisko Zła
Zabójczyni przy wejściu do Siedliska Zła
Wejdź na teren Krawego Wrzozowiska i poszukaj wejścia do groty. Kiedy je znajdziesz, będziesz mógł wejść do Siedliska Zła. Grota ta składa się tylko z jednego poziomu, a w celu ukończenia misji, trzeba oczyścić całą jaskinię ze wszystkich potworów. Dziennik zadań zaktualizuje się, gdy zostanie Ci jeszcze 5 potworów do zabicia. W Siedlisku Zła znajdziesz jednego unikalnego potwora o nazwie Gorejący Trup. Gdy ukończysz zadanie do jaskini wpadną promienie słońca, teraz możesz udać się po nagrodę do Akary.
Cmentarz Sióstr
Lokacja:
Zadanie:
Zleceniodawca:
Nagroda:
Zimna Równina
Zabić Krwawą Orlicę
Kashya
Możliwość wynajęcia najemników
Cmentarz Sióstr
Walka z Krwawą Orlicą
Krwawa Orlica to zła kapłanka, którą trzeba zabić dla Kashy'i. Przy wejściu na cmentarza zawsze napotkasz na grupę zombich i szkieletorów. Moment śmierci Krwawej Orlicy obfituje w różnego rodzaju efekty świetlne. Nagrodą za wypełnienie zadania jest Łotrzyca, która będzie nas wspomagać w walce. Jedną dostajemy za darmo, za następne trzeba będzie zapłacić w zależności od tego, który ma poziom doświadczenia. Nie trzeba wykonywać tego questu ponieważ po zyskaniu odpowiedniego levelu postaci uzyskujemy zdolność wynajmu najemników.
W poszukiwaniu Caina
Lokacja:
Zadanie:
Zleceniodawca:
Nagroda:
Kamienne Pole, Mroczna Knieja, Tristram
Znaleźć przedmiot i uratować Caina
Kashya
Cain będzie identyfikował przedmioty za darmo, a także udzielał informacji na temat innych questów i podróżował z nami po aktach, od Akary otrzymamy pierścień
W Poszukiwaniu Deckarda Caina
Portal do Tristram
Pierwszym zadaniem, który musisz wypełnić w ramach tego questu jest odnalezienie Drzewo Inifussa w Mrocznej Kniei, w którym ukryty jest zwój. Do ów Kniei dojdziemy poprzez Podziemny Tunel. Gdy znajdziemy już samo drzewo, czeka Nas walka z uniklanym potworem Gałęziorękim. Gdy uporamy się z tą bestią, należy zdobyć wspomniany wcześniej zwój. Następnie udajemy się do Obozowiska za pomocą portalu, lub punktu nawigacyjnego. Tam Akara odczyta inskrypcję zapisaną na zwoju. Po odszyfrowaniu, musisz udać się spowrotem do Kamiennego Pola. Znajdź Krąg Kamieni, czeka Cię tu walka z kolejnym unikalnym potworem Rakaniszu. Gdy uporamy się z kłopotliwymi stworami, za pomocą zwoju otwieramy portal do Tristram ( klikając na kamieniach według wskazówek na zwoju ). Po wejściu do środka powita nas stara, znana melodia z Diablo I. W środku miasteczka znajdziesz klatkę, w której zamknięty jest Deckard Cain. Uwolnij go za wszelką cenę, gdyż będzie Ci identyfikował przedmioty za darmo. Niestety czeka Cię tu jeszcze jedna walka z unikalnym potworem Griswoldem, który w Diablo I był kowalem w miasteczku, niestety siły zła go skorumpowały. Po wykonaniu zadania udaj się do Obozowiska i porozmawiaj z Deckardem i Akarą, która da Ci pierścień.
Zapomniana Wieża
Lokacja:
Zadanie:
Zleceniodawca:
Nagroda:
Mroczna Knieja
Zabić potwora
Spleśniała Księga w Kamiennym Polu
Skarb
Zapomniana Wieża
Nekromanta przy wejściu do Zapomnianej Wieży
Misję tę możemy rozpocząć po znalezieniu Spleśniałej Księgi na Kamiennym Polu. Z niej dowiesz się o Hrabinie, która dawno temu została pogrzebana żywcem w jej zamku. Twoim zadaniem jest odnalezienie Zapomnianej Wieży na Czarnych Moczarach. W niej czeka Cię podróż przez 5-poziomowe lochy. Na samym końcu będziesz musiał odbyć walkę z samą Hrabiną i jej sługami. Nagrodą jest skarb znajdujący się w jej komnacie.
Narzędzia Pracy
Lokacja:
Zadanie:
Zleceniodawca:
Nagroda:
Koszary
Znaleźć przedmiot
Charsi
Nasycenie magicznymi właściwościami przedmiotu
Narzędzia Pracy
Kowal podczas walki z wynajętym Barbarzyńcą
Ten quest polega na znalezieniu świętego narzędzia płatnerzy, zwanego Mallus Horadrimów. Aby go odnaleźć, należy udać się do wnętrza Klasztoru. Przedmiotu tego pilnuje w Koszarach Kowal, jeden z najgroźniejszych przeciwników w Akcie I. Zdobyty przedmiot należy zanieść do Charsi, w zamian za co otrzymamy możliwość ulepszenia wybranej metalowej broni. Ulepszyć będzie można tylko broń nie magiczną oraz nie ulepszaną jeszcze, co ma ograniczyć ciągłe ulepszanie tej samej broni.
Siostry Rzezi
Lokacja:
Zadanie:
Zleceniodawca:
Nagroda:
Klasztor
Znaleźć i zabić Andariel
Deckard Cain
Złoto, cenny kamień oraz droga do Aktu II
Nekromanta podczas walki z Andriel
Andariel znajduje się w jednym z wewnętrznych pomieszczeń w podziemiach Klasztoru. W walce używa potężnych ataków dalekiego zasięgu, a w zwarciu doskonale radzi sobie z bronią białą. Jeśli uda się z nią wygrać, trzeba udać się do Warriva, przywódcy karawany i pogadać z nim. Wówczas będzie można rozpocząć z nim drogę do Aktu II.
AKT II (Sekrety Vizjerei)
Lut Gholein, to miasto w większości zbudowane z kamienia, wokół którego rozciąga się bezkresna pustynia. I tam też będziesz musiał się udać. W starej kronice przeczytałeś co stało się dawno temu. Bractwo Magów Wschodu nazwane - Horadrim, założone przez Archanioła Tyraela, jako swój cel obrało przeciwstawianie się złu. Przez Archanioła obdarowani zostali trzema Kamieniami Dusz , w które to schwytać mieli trzech Braci. Ostateczne bitwa, która rozegrała się pomiędzy Horadrimem a Baalem - Panem Zniszczenia, była bardzo ciężka. Baal rozbił przeznaczony dla niego Kamień Dusz. Śmierć zajrzała w serca braci horadrimskiej. Niewiele brakowało a Organizacja ta stałaby się przeszłością. Tylko dzięki jednemu z kapłanów imieniem: Tal Rasha udało się schwytać Baala. Tal otwarł wrota swego jestestwa po czym uwięził w swym ciele Pana Zniszczenia. Pozostali z Horadrimu obwiązali ciało Tala łańcuchami, obłożyli je resztkami Kamienia Dusz, po czym zakopali głęboko w czeluściach pustyni. Słowa ostatniego z Horadrimu brzmiały tak: " Jeśli Tal Rasha kiedykolwiek zdoła uciec, oprócz własnych będzie posiadał przerażające moce Baala, co może stanowić dla Świata koszmar znacznie większy, niż pierwszy, który chcieliśmy pokonać..."

Siedziba Radamenta (Radament's Lair)
Lokacja:
Zadanie:
Zleceniodawca:
Nagroda:
Kanały pod Lut Gholein
Znaleźć Siedzibę Radamenta
Atma
Księga umiejętności
Amazonka obok wejścia do kanałów
Jest to pierwsze zadanie w Lut Gholein, którego akcja toczy się w miejskich kanałach. Należy znaleźć i zabić Redamenta na trzecim poziomie kanałów. Po jej zabiciu dostaniemy Księgę Umiejętności, która pozwala na darmowe rozdanie jednego punktu do naszych zdolności.
Laska Horadrimów (The Horadic Staff)
Lokacja:
Zadanie:
Zleceniodawca:
Nagroda:
Kanały pod Lut Gholein, Sale Nieumarłych, Robacze Gniazdo, Świątynia Żmijoszponów
Znaleźć Kostkę Horadrimów, Laskę oraz Zwieńczenie Horadrimów, dokonać ich transmutacji w Kostce
Deckard Cain
Wejście do Komnaty Tal Rasha
Amazonka przy wejściu do podziemi
W skrzynce znajdującej się w kanałach pod Lut Gholein znajdziemy Zwój Horadrimów, który należy zanieść Cainowi na powierzchnię. Zleci nam wtedy znaleźć 3 przedmioty: Kostkę Horadrimów (znajduje się na 3 poziomie Sali Nieumarłych), Laskę Horadrimów (na 3 poziomie Robaczego Gniazda) oraz zwieńczenie laski (Świątynia Żmijoszponów poziom 2).Po znalezieniu tych rzeczy należy je połączyć ze sobą dzięki transmutacji za pomocą Kostki. Otrzymamy wtedy Laskę Horadrimów, którą należy zanieść do Komnaty Tal Rashy. Następnie trzeba ją włożyć do "podest", wtedy otrzymamy wejście do grobowca, gdzie Tal Rasha został zamknięty przed wiekami.
Splamione Słońce (Tainted Sun)
Lokacja:
Zadanie:
Zleceniodawca:
Nagroda:
Świątynia Żmijoszponów
Zniszczyć ołtarz
Drognan
Zwieńczenie Laski Horadrimów
Wejście do Świątyni Żmijoszponów
Quest polega na zniszczeniu Ołtarza w Świątyni, pierw niestety musimy przejść przez pełną pułapek i straszliwych bestii świątynię.
Tajemne Sanktuarium (Arcane Sanctuary)
Lokacja:
Zadanie:
Zleceniodawca:
Nagroda:
Pałacowe Piwnice poziom 3, Tajemne Sanktuarium
Znaleźć Dziennik Demonologa
Drognan
Portal do Kanionu Maga
Portal do Tajemnego Sanktuarium
W pałacowych piwnicach Lut Gholein (Pałacowe Piwnice poziom 3) znajdziemy portal, który przeniesie nas do Tajemnego Sanktuarium. Tam musimy znaleźć Dziennik Demonologa. Po przeczytaniu go otworzy się nam portal do Kanionu Maga.
Demonolog (The Summoner)
Lokacja:
Zadanie:
Zleceniodawca:
Nagroda:
Tajemne Sanktuarium
Zabić Demonologa
Zadanie uaktywnia się po spotkaniu Demonologa
Znak właściwego grobowca
Dziennik Horazona
Quest ten rozgrywa się w Tajemnym Sanktuarium. Naszym zadaniem jest zabicie Demonologa, który pilnuje dziennika z informacją o właściwym grobowcu Tal Rashy. Po przeczytaniu dziennika otrzymamy znak, po którym rozpoznamy, który z 7 grobowców w Kanionie Maga jest właściwy.
Siedem Grobowców (The Seven Tombs)
Lokacja:
Zadanie:
Zleceniodawca:
Nagroda:
Grobowiec Tal Rashy
Zabić Duriel'a
Jerhyn
Możliwość przejścia do Aktu III
Paladyn i Czarodziejka spotykają Tyraela
W Kanionie Maga znajdziemy 7 grobowców, po odczytaniu znaku właściwego grobowca możemy do niego wejść, albo po kolei zwiedzać wszystkie znajdując przy tym wartościowe przedmioty. Gdy wejdziemy do właściwego grobowca, musimy znaleźć specjalny podest do którego musimy włożyć laskę Horadrimów, otworzymy wtedy przejście do Komnaty Tal Rashy. Po wejściu zaatakuje nas Duriel, gdy go pokonamy musimy znaleźć Tyrael'a. Skieruje nas do Jerhyn'a, otrzymamy wtedy możliwość przejścia do aktu III. Po rozmowie z Meshif'em przewiezie nas łodzią do aktu III.
AKT III (Piekielna Brama)
Po ukończeniu ostatniego zadania w Akcie II, Meshif - kapitan statku w dokach Lut Gholein, zawiezie Cię dalej na wschód, do miasteczka Kurast, położonego w pobliżu zniszczonej Świątyni Travincal, zaszytej głęboko w dżungli. Mephisto, który uwolnił się ze swojego kamienia dusz, zakopany jest pod świątynią, która była strzeżona przez prawo Zakarum. Kult Zakarum został jednak zepsuty pod wpływem potężnego Zła i zamienił się w strażnika głębokiej tajemnicy. W Akcie III będziesz musiał stoczysz walkę z Zakarum.

Złoty Ptak (The Golden Bird)
Lokacja:
Zadanie:
Zleceniodawca:
Nagroda:
Las Pająków
Znaleźć statuetkę (Jadeitowa Figurka)
Deckard Cain
Mikstura Życia
Jadeitowa Figurka
Statuetkę znajdziemy zabijając unikalnego potwora, którego napotkasz tuż po wyjściu z doków. Od Caina otrzymamy informację, żeby udać się z nią do Alkor'a, gdyż on może coś wiedzieć na temat statuetki. Alkor powie, żeby przyjść do nego trochę później po nagrodę, którą będzie Mikstura Życia, po wypiciu dodaje nam na stałe +20 punktów do życia.
Ostrze Dawnej Religii (Blade of The Old Religion)
Lokacja:
Zadanie:
Zleceniodawca:
Nagroda:
Dżungla Łupieżców
Znaleźć sztylet (Gidbinn)
Hratli
Pierścień, możliwość wynajęcia najemników u Asheary
The Gidbinn
Sztylet znajdziemy po zabiciu przywódcy Łupieżców w Dżungli Łupieżców. Trzeba się z nim udać do Ormus'a, on w podziękowaniu da nam losowo wybrany pierścień, a u Asheary dostaniemy gratis maga do pomocy.
Wola Kalima (Khalim's Will)
Lokacja:
Zadanie:
Zleceniodawca:
Nagroda:
Jaskinia Pająków, Podziemia Łupieżców, Kanały pod Bazarem w Kurast, Travincal
Znaleźć 4 przedmioty, zniszczyć Kula Zniewolenia
Ormus
Przejście do Kazamatów Nienawiści
Moment niszczenia Compeling Orb
Quest polega na znalezieniu 4 części ciała Kalima. W Jaskini Pająków znajdziemy Oko Kalima, w Podziemiach Łupieżców - Mózg Kalima, w Kanałach pod Bazarem w Kurast - Serce Kalima, w Travincal - Korbacz Kalima. Po połączeniu tych przedmiotów w Kostce Horadrimów otrzymujemy Wolę Kalima (zaklęty korbacz), która należy wykorzystać do zniszczeniu Kuli Zniewolenia, która niw pozwala wejść do Kazamatów. Dzięki temu otrzymamy możliwość przejścia do Mephisto.
Księga Lam Esena (Lam Esen's Tome)
Lokacja:
Zadanie:
Zleceniodawca:
Nagroda:
Zrujnowana Świątynia
Znaleźć Księgę Lam Esena
Alkor
5 punktów do statystyk
Księga Lam Esena
Księgę Lam Esena odnajdziemy w Zrujnowanej Świątynia w Bazarze w Kurast. Świątynia ta jest chroniona przez sporą grupę potworów. Po zdobyciu księgi i rozmowie z Alkor'em otrzymujemy 5 dodatkowych punktów do statystyk.
Poczerniała Świątynia (The Blackened Temple)
Lokacja:
Zadanie:
Zleceniodawca:
Nagroda:
Travincal
Zabić Wysoką Radę
Cain
Informacje na temat innego questu
Palladyn rozmawiający z Cainem
Quest dostajemy w Travincal, polega on na zabiciu Wysokiem Rady, która sprzymierzyła się z Panem Nienawiści. Po rozmowie Cainem dowiadujemy się informacji na temat kolejnego zadania.
Strażnik (The Guardian)
Lokacja:
Zadanie:
Zleceniodawca:
Nagroda:
Kazamaty Nienawiści
Zabić Mephisto
Ormus
Możliwość przejścia do aktu IV oraz przedmiot dobrej jakości, klejnot dusz
Moment śmierci Mephisto
Quest ten dostajemy od Ormusa, po zniszczeniu Kuli Zniewolenia otrzymujemy możliwość przejścia do Kazamatów Nienawiści. Mephisto znajduje się na 3 poziomie w otoczeniu dużej ilości magów. Więcej kłopotów sprawi mam jego obstawa niż on sam.
AKT IV (Udręczenie)
W Akcie IV natomiast zmierzysz się oczywiście z DIABLO w samym piekle...

Upadłu Anioł (The Fallen Angel)
Lokacja:
Zadanie:
Zleceniodawca:
Nagroda:
Równina Rozpaczy
Znaleźć i zabić Izuala
Tyrael
2 dodatkowe punkty umiejętności
Śmierć Izuala
Tyrael zleca nam znaleźć i zabić Izuala. Przeszukując Równinę Rozpaczy natkniemy się na niego, jest otoczony sługami i może nam sprawić trochę kłopotu. Po zabiciu należy udać się do Tyrael'a alby otrzymać dalsze informacje oraz dwa dodatkowe punkty do umiejętności.
Piekielna Kuźnia (Hell's Forge)
Lokacja:
Zadanie:
Zleceniodawca:
Nagroda:
Rzeka Płomieni
Zniszczyć kamień duszy Mephisto
Tyrael
Wartościowe kamienie
Barbarzyńca niszczący kamień duszy Mephisto
Po otrzymaniu tego zadania należy udać się do Rzeki Płomieni. Pierwsza cześć questu polega na zabiciu Hefasto w Piekielnej Kuźni, zdobędziemy od niego Piekielny Młot. Należy później na kowadle położyć kamień Mephisto i za pomocą młota go rozbić. Zniszczeniu towarzyszy "ucieczka" duchow. W nagrodę otrzymamy kilka wartościowych kamieni.
Koniec Terroru (Terror's End)
Lokacja:
Zadanie:
Zleceniodawca:
Nagroda:
Sankturarium Chaosu
Znaleźć i zabić Diablo
Tyrael
Dostęp do kolejnego poziomu trudności, przedmioty dobrej jakości, Akt V, tytuł Slayer
Pan Ciemności podczas walki z Barbarzyńcą
Quest polega nazabiciu Diablo w Sanktuarium Chaosu. Aby móc to zrobić trzeba przełamać 5 pieczęci. Każdej z nich broni gromada postaci, które mogą sprawić nam nieco kłopotu. W momencie pojawiania się Diablo następuje wstrząs ziemi. Głównym atakiem Władcy Ciemności jest potężny "język" ognia. Po pokonaniu Diablo otrzymujemy dostęp do kolejnego poziomu trudności, przed imieniem postaci dodany zostaje przedrostek określający jego status, możliwość zagrania na Krowim Levelu oraz przedmiot dobrej jakości. Ponadto kiedy udamy się do miasta Tyrael opowie nam o kłopotach w mieście Harrogath. Otowrzy Ci portal, gdy przez niego przejdziesz znajdziesz się w akcie V.
AKT V (Pan Zniszczenia)
Od Tyraela dowiedziałeś się, że Baal ostatni z Mrocznej Trójcy udał się do Krain Barbarzyńców, chce on za pomocą Kamienia Świata ( WorldStone ) zdobyć władzę nad światem. Twoim zadaniem jest powstrzymanie go. Tu czeka Cię wiele wspaniałych przygód.

Zatrzymaj Oblężenie (Stop the Siege)
Lokacja:
Zadanie:
Zleceniodawca:
Nagroda:
Krwawe Wzgórza
Znaleźć i zabić potwora Shenk Nadzorca
Larzuk
Larzuk zrobi miejsce na klejnot w dowolnym przedmiocie
Shenk Nadzorca
Gdy trafimy do Harrogath Larzuk, miejscowy kowal poprosi nas o pomoc, gdyż całe miasto jest pod oblężeniem demonów. Po wyjściu z miasta od razu dostajemy się pod salwy katapult i ataki potworów. Naszym celem jest przejście Krwawych Wzgórz i znalezienie demona, który jest odpowiedzialny za to wszystko. Potwór ten nazywa się Shenk Nadzorca. Gdy go zabijemy oblężenie się zakończy, a my dostaniemy odpowiednią nagrodę. Larzuk doda nam miejsce na klejnot do dowolnego przedmioty, oczywiście z kilkoma wyjątkami:
  • przedmioty, które już posiadają miejsce na klejnot
  • przedmioty z Runami
  • niektóre przedmioty z Zestawów i Unikalne
  • przedmioty, które nie pozwalają mieć miejsc na klejnoty np. rękawice, pierścienie, amulety itp.
Ratunek na Górze Arreat (Rescue on Mount Arreat)
Lokacja:
Zadanie:
Zleceniodawca:
Nagroda:
Zlodowaciała Wyżyna
Odnaleźć i uratować 15 uwięzionych Barbarzyńców
Qual-Kehk
Możliwość wynajęcia Barbarzyńcy, a także 3 Runy
Uwięzieni Barbarzyńcy
Naszym zadaniem jest uwolnienie piętnastu Barbarzyńców uwięzionych gdzieś po środku Zlodowaciałem Wyżyny. Zamknięci są w grupkach 5 osobowych, więc będziesz musiał znaleźć takie trzy. Aby ich uwolnić wystarczy kliknąć na zamku, który znajduje się na drewnianym ogrodzeniu. Gdy ich uwolnimy znikają w portalu, który otwiera się dla nich. Całkiem ciekawe zadanie z mojego punktu widzenia, nie tak ekscytujące jak kolejne, ale warte świeczki, bo dostaje się możliwość wynajęcia Barbarzyńców i 3 runy. W dodatku są tzw. słowa runiczne, dzięki którym możemy tworzyć niezwykłe przedmioty. Ale żeby taki uzyskać trzeba je włożyć w odpowiedniej kolejności.
Więzień Lodu (Prison of Ice)
Lokacja:
Zadanie:
Zleceniodawca:
Nagroda:
Zamarznięta Rzeka
Odnaleźć i uratować z lodowego więzienia Anię
Malah
+10% Odporności na wszystko, rzadki przedmiot zależny od klasy postaci
Zwój Odporności
Zadanie to otrzymujemy od Malah, która podejrzewa Nihlathaka o zaginięcie Anyi. Sam Nihlathak znika z miasta gdy wykonujemy drugi quest. Naszą poszukiwaną znajdziesz w Frozen River zamarzniętą do połowy w lodzie. Gdy z nią pozormawiasz powie Ci, że za wszystko odpowiedzialny jest Nihlathak i karze udać Ci się do Malah, która przygotuje miksturę odtajania. Następnie udajemy się spowrotem do Anyi i uwalniamy ją z lodowego więzienia.
Zdrada Harrogath (Betrayal of Harrogath)
Lokacja:
Zadanie:
Zleceniodawca:
Nagroda:
Świątynia Nihlathaka
Zabić Nihlathaka
Anya
Anya wyryje twoje imię na wybranym przedmiocie
Nihlathak
Gdy uwolnimy już Anię, da ona nam zadanie zabicia Nihlathaka. Specjalnie dla tego celu otworzy nam czerwony portal. Gdy wejdziemy do środka świątyni, będziemy musieli zwiedzić 3 poziomowy loch, pełny potworów. Na samym końcu czeka nas walka z Nihlathakiem, który trochę specjalizuje się w nekromacji ( wysadza zwłoki swoich poległych sługasów ). Gdy go zabijemy Ania wyryje na dowolnym przedmiocie nasze imię. Tutaj możecie zobaczyć hełm z moją ksywką w nazwie. :)
Rytuał Przejścia (Rite of Passage)
Lokacja:
Zadanie:
Zleceniodawca:
Nagroda:
Szczyt Arreat
Pokonać 3 Starożytnych
Qual-Kehk
Doświadczenie
Starożytny
Gdy dotrzemy do szczytu góry Arreat lub gdy porozmawiamy z Qual-Kehkiem otrzymamy to zadanie stat4u Otóż musimy pokonać 3 Starożytnych, którzy strzegą wejścia do wnętrza góry. Dla mnie jest to chyba jeden z najlepszych questów w grze, gdyż nagroda jest nie przeciętna, a i samo wykonanie sprawia wiele przyjemności. Gdy klikniemy na ołtarz znajdujący się po środku kręgu i wysłuchaniu krótkiej mowy, 3 Starożytnych ( dotychczas w postaci posągów ) zamieni się w ludzi i ruszy do walki z nami. Wszyscy trzej to Barbarzyńcy oczywiście, zazwyczaj uderzających za pomocą Trąby Powietrznej. Są dosyć trudni do zabicia, gdyż jedynym sposobem na pokonanie jest walka bez możliwości udania się do miasta. Gdy spróbujemy otworzyć portal lub gdy spróbujemy uciec z lokacji, trójka spowrotem zamieni się w posągi. Gdy znów klikniemy na ołtarz będziemy musieli walczyć od nowa, gdyż życie im się zregeneruje. Dlatego do walki z nimi trzeba się przygotować. Po pokonaniu otrzymujemy mnóstwo doświadczenia. Na normalu około miliona, a na przykład na piekle 50 milionów. Dla mnie ten milion to była kwestia otrzymania 3 dodatkowych poziomów dla postaci.
Eve of Destruction (Wigilia Zniszczenia)
Lokacja:
Zadanie:
Zleceniodawca:
Nagroda:
Tron Zniszczenia
Zabić Baala
Qual-Kehk
Przedmiot dobrej jakości, tytuł
Baal
Aby zmierzyć się z samym Baalem musimy pokonać kilka grup potworów pojawiających się przy Tronie Zniszczenia, na którym siedzi sam Baal. Po kolei pojawiają się z:
  • Colenzo Niszczyciel - Upadły Szaman
  • Achmel Przeklęty - Większa Mumia
  • Krwawy Bartuc - Wysoka Rada
  • Ventar Wyklęty - Balrog
  • Lister Oprawca - Sługa Baala